varför ska detta hända just nu?

Fan fan och fan, håller på att bli sjuk och det är tack vare att alla andra här hemma som springer runt och snorar har smittat mig. Hatar verkligen att vara sjuk och jag har ingen lust att göra någonting. Ont i halsen, högra halsmandels stor som en valnöt eller nånting, ont i hela munnen pga av att tandställningen gått sönder och att min visdomstand börjar växa. SMÄRTA ! :( Sen så tror jag att jag har lite feber för känner mig varm samtidigt som jag fryer smått ihjäl!..

Får se om det blir skola imorgon, tror nog så men får se hur jag mår imorgon med tanke på att jag bara har en lektion.. Men vill hur som helst inte vare sjuk för jag hatar det så himla mycket!! blääää

Nu ska jag försöka få i mig lite käk och sen bara vila och försöka bli bättre..

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback