måsjävlar

Hela vägen till skolan hör man hur måsarna sitter på taget och jökar, har de liksom inget bättre för sig? som tex att leta mask eller sno mat från folk som picknickar? haha är det en ett ord ?! :P

Iallafall så fick jag även en lite sovmorgon idag med då jag åkte med syster till skolan vilket var skönt. Eftersom min visdomstand aldrig vill spela på min planhalva så måste jag borsta tänderna skitskit noga för att inga bakterier i munnen ska fastna såsom mackbitar, frukt whatever. haha Vilket i-lands problem jag har men sist vet ni ju hur det gick.. Fick en jävlig inflammation, trodde jag skulle dö och fick äte medusin i 10 dagar...
Nej så nu blir det att ägna mycket tid åt min nya hobby, nämligen tandborstning hahah

Godmorgon föresten :), hoppas de inte börjar regna, för jag ska gå med hunden idag... :S

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback