so close that you can almost taste it!

Imorgon är sista oficiella dagen i fångenskap. Sen är skolan över på ritkigt. Trodde den var över för mig i typ måndags men tydligen har jag ett litet prov i median imorgon, fis på det. Men det är inte så svårt tror jag.!

Nästa vecka så kommer säkert skolan vara tom på treor, jag ska försöka gå för att kunna få studiebridraget och inte av någon annan anledning. Det kommer vara så jävla dött på lektionerna och vi kommer inte göra annat än att skriva dessa otroligt roliga utvärderingarna.

Imorgon har jag även en inte så seriös debatt om kärnkraftverk, vår grupp ska vara emot som tur är. Blir lite lättare att hitta argument som håller då tycker jag, hehe

Men nästa vecka kommer ändå vara så himla skönt för vi är grymt nära nu! och några som är ännu närmare de fuskisarna är de i flen som går ut nästa helg! fifian så fuskigt ahah

BYE!


var ganska så brun förra sommaren, kanske för att det var varmaste sommaren ever. Hoppas att det blir så även i år! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Helene!

Vet inte varför jag hittade din blogg, brukar aldrig kolla in andras bloggar. Kände att jag skulle ge dig ett bibelord, läs psalm 121- kanske var det en hälsning från Gud.. Gratis till skolavsluttningen! :) hälsn från Pernilla som bor i Nepal

2010-05-27 @ 19:26:10
Postat av: Anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2010-05-27 @ 19:26:31
Postat av: therese

Du har fått ditt sista studiebidrag lilla gumman ; ) snart är du vuxen då tar det sluuuuuuuut. Skolka du haha

2010-05-28 @ 08:14:55

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback