tankar

Idag är en dag då allt känns skit. Folk i min närhet har sagt och säger att de beundrar mig för hur stark jag är i mig själv, att jag säger nej när någonting inte känns bra eller när jag inte vill längre. Att jag har lätt att släppa taget och gå vidare.
Jag har lätt för att veta när någonting känns rätt eller inte, och när det inte gör det så vänder jag ryggen till och går därifrån. Jag litar på magkänslan. Men den här gången är det annorlunda. Jag kan inte vända ryggen till, även om jag borde. Jag Vill inte men vet att det kanske egentligen vore det bästa. Det bästa vore om jag rannsaka mig själv och frågar om det verkligen är värt det? Men ibland när man är i sånna här situationer så ser man inte de sakerna som kanske egentligen skulle vara bäst för en själv. Man lever av en förhoppning om att det i famtidgen kanske löser sig, att saker och ting ordnar sig och blir som man tänkt sig. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det kommer blir så. Inte den här gången.
Jag borde släppa taget och helt enkelt gå vidare....





Dagen har varit svårt, bröt i hop men försöker få vidare

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du haft en fin söndag såhär långt. Vad ska du göra ikväll? Kram


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback