vad är det för fel?!

Det måste vara nått fel på mig, eller inte mig utan mig kropp. Jag har vart så jävla torr i munnen och ovanligt törstig under några dagar nu, men jag vet inte varför. Även om jag dricker så blir jag inte mindre törstig. Jag dricker inte mindre nu än förut så jag vette fan asså... Jag som egentligen inte tycker om vatten mer än när jag är superduper törstig heheh

Idag lös solen in genom fönstret och det är inte längre mörkt på kvällarna när man ska gå och lägga sig. Sånt tycker jag inte om då jag vill ha nästintill kolsvart när jag ska sova.. Men men man ska väl vara glad att sommaren är på väg :)
Det var strålande sol i lilla bettna där jag bor medans det var mulen när jag kom till nyköping för en kvart sen, det tycker jag är så himla skumt. Hur kan vädret skilja sig så mycket på en sträcka om 3 mil?!

Och den mystiska frågan, vad är det för fel på mig? uttorkning, eller jag vet. utbränd! Men tanke på skolanoch allt hahaha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback