Full

Full är dagens ord. Känner mig full på allting förutom det som man vanligast brukar förknippa med ordet full, nämligen alkohol. Känner mig full i magen då jag ätit alldeles för mkt, känner mig full på skit, full på tankar och full på massa annat skit. Idag har inte varit en bra dag, inte alls. Har fått så otroligt många tankeställare idag att jag inte riktigt vet vart eller hur jag ska placera allt så att det i slutändan blir bra. Känns bara som att man bör hålla sig i bakgrunden och såå långt borta från allt och alla just nu. Ensam kanske är ordet och lösningen kanske är .. jadu lösningen vad fan är det? Har inte tagit reda på det än tyvärr.. men det kommer väl inom sin tid såsom allting annat, mognad är ordet som gnager som ett ilsken hamster i mitt bakhuvud. I need some answers, ett är bla, kommer jag eller kommer jag inte in på skolan?!?! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback