Hej mitt vinterland

Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tittar ut genom fönstret. Ooorkar verkligen inte mer snö. Skottade så mkt snö i förmiddags att jag smått fick kramp i armarna. har man väl börjar så kan man ju inte bara sluta mitt i allt. Måste ju skotta så att man kommer fram i drivorna haha ;)
Om jag hade pengarna så skulle jag ta mitt pick och pack och resa lång bort från Sverige, förmodlingen till Thailand eller USA som är mina drömdestinationer som jag ska ha besökt innan jag dör!
Visst vore det fel att ligga på en varm sandstrand under ett parasoll och inte göra något annat än glassa sönder. Ha en piña colada i handen och spana in snygga hunks ;) haha

Är en lugn hemmakväll idag och förmodligen resten av helgen då mormor och morfar är här på en långvisit över helgen. Får se vad morgondagen erbjuder men först en lång sovmorgon och sen kanske mer skottning vem vet haha  Skulle ju komma upp emot 15 cm mer snö ?!?!

Puss!


vad ser mest tilltalande ut? detta eller


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback