dag 3. Mina föräldrar...

Mina föräldrar har jag redan berättat lite om men här kommer lite mer grundligt för er som bryr er :)

Jag har fyra föräldrar, två fosterföräldrar och två biologiska. Jag ser mina fosterföräldrar som mina föräldrar men jag kallar inte dem för mamma och pappa utan för Rosi och Robban som de så fint heter haha. De är mina förebilder och vägledare här i livet som även fått in mig på rätt vägbana så att jag väljer rätt väg här i livet. Min biologiska mamma har jag tyvärr inte så god eller vidare bra kontakt med tyvärr, hennes val och det är inte mkt jag kan göra åt saken. Min biologiska pappa bor i Eskilstuna och kontakten på den sida är mycket bättre, eller den har en gång varit dålig den med men är mycket bättre nu och det är jag glad för :D

Ibland är det bra att ha "extra" föräldrar och ibland kan det väl kännas lite jobbigt att inte ha bra kontakt med sina riktiga föräldrar. Har många gånger kännt mig bortvald och ställt mig frågan varför? men som sagt det kommer jag aldrig få veta och behöver inte veta det heller just nu. Är glad att saker är som de är och behöver inte veta mer :)

Nu ska jag äta middag med familjen puss på er och hoppas ni får en fin lördag i vinterlandet vi lever i just nu :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback