Räknar ner dagarna

Det är redan den 17 november idag, snart december vilket innebär att jag snaaart snart får reda på intagningsbeskeden. Är dock väldigt nervös över att jag inte hamnar där jag helst vill läsa eller att jag inte kommer in över huvud taget. Keep my fingers cross :)!!

Är btw helt slut i mina armar, har hjälp robban att lyfta skit tunga saker från ett garage till vårt nya, bla ett löpband, lite andra träningssaker och en jävla bänk som vägde minst 100 kg. ( skojjar inte ) Är typ lam i armarna nu haha tror de har gått i strejk, känns jobbigt att bara skriva här haha. Iallafall så känns det bra att det börjar bli lite ordning så att man snart kan börja komma igång med träääningen :D every day säger jag bara. Ska bli nya hulken :D

Jobb ikväll dock, inte lika kul men men måste tjäna pengar så att jag kan göda mina fågelungar hehe. Skämt o sido, hare gött :D puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback