Små saker...

Måste först bara berätta om gårdagen. Ni tycker säkert att det är lika kul som jag men är man från landet och inte ser häftiga saker så ofta så kanske man tycker att det här är kul, hehe.

För det första så kan jag säga att även om jag är uppvuxen med djur, alltifrån höns till hästar, strutsar osv så kan jag ändå inte sluta facineras av djuren i naturen, tycker det är lika kul och spännande varje gång jag ser en älg, rådjur eller en flock hjortar. Igår när jag skulle åka bil på jobbet, mellan en kund till en annan så såg jag nått som först såg ut som en stor katt först som sprang vääldigt sakta men sen när jag väl närmar mig med bilen så ser jag att det är en stor kronjort som springer längst åkerskansen kanske 100 meter på ett avstånd på kanske 5-10 meter, haha har aldrig vart nära en vild hjort förut bara den som bror har uppstoppat på väggen och andra döda djur som han skjutit men aldrig så här, hihi häftigt vavava :D

Och sen till nått helt annat, poliser. Visst har man någon stor undermedveten respekt till poliser, när jag ser en så tycker jag typ shit coolt och pulsen ökar lite när jag åker förbi i hopp om att de inte ska stanna mig och dra in körkortet typ. Venne varför de skulle göra det men ändå ahha!
Iallafall när jag var på väg till kontoret sen efter min sista kund så står det drösvis med poliser mitt i stigtomta plus massa polisaspiranter som övar på hur det fugerar in real life liksom ahah och jag var ju tvungen att hålla koll så att jag hade båda händerna på ratten och inte körde för fort så sååååklart så stannar han mig. Va i helvete nu då tänker jag?!?

Polisen : stäng av helljusen, du bländar..
Jag: ehh oj förlåt.
Sen åkte jag snabbt därifrån ahah snacka om att göra bort sig stort. Egentligen en skit sak men en sak som inte hade behövt hända om jag inte varit så nojjig över jävla poliser haha. Bara jag som blir nojig när jag ser poliser?! aaha



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback