Vad sa du sa du

God kväll bloggen. Hör sitter jag med ont i magen pga magen full av godis och god mat. Inte bra men det känns bra på samma gång. Man lever bara en gång så varför inte unna sig? Men ändå man kan inte unna sig varje dag, 7 dagar i veckan alla dagar i månaden. Nej det funkar inte så. Efter den här helgen ska jag försöka bli nyttig igen såsom jag var en gång i tiden, men det är ganska svårt att hålla, men jag ska försöka! haha :)
Men som sagt, lite måste man få leva så länge man själv mår bra så!

Skjutsade syster till k-holm förut då hon skulle på klassåterträff typ eller någon liknande, och där passade jag på att svänga in på ica med lillesyrran och köpa godis inför idolkvällen. Egentlien vet jag inte varför man ser fram emot idol när det inte ens är speciellt roligt. inte längre iallafall. Kanske beror det på att idolerna ärliga talat är jävligt tråkiga. Men men. Familjen är samlad iallafall så det är ju ett plus :) har jobbat så många fredagars kvällar nu så det är skönt att vara hemma lite. Men jobbar dock hela helgen ändå så det blir inte mkt familjemys utan bara jobba jobba. Fick min lön idag med typ 2 veckor försenad ahha. OM den var efterlängtad :)

Annars så får ni ha det så gott :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback