Söndag

ja vad säger man. Denna dag började inte bra för mig då jag försov mig en timme så jag blev väckt av jobbet då de frågade vart jag hade tagit vägen?! Pinsamt... men hade iallafall en bra anledning! Man skulle ju ställa om klockan i natt till vintertid vilket jag gjorde och tydligen skulle min telefon göra likadan... Så jag ställde om klockan en timme för mkt kan man då säga vilket resulterade i att jag försov mig, men måste va ärlig och säga att det var riktigt skönt :) gå upp 7 isfl för 6 när man somnat typ sådär kl 1 på natten.

Jobbar delad tur idag vilket innebär att jag först jobbar 7-12 sen 16-21.30. Jobbigt som fan då man blir låst hela dagen och inte kan gör någonting alls. Men eftersom söndagen är städdagen här hemma så fick vi det gjort iallafall och nu ska jag bara försöka ha ihjäl två timmar till innan jag åker till jobbet igen.. :(

Men Imorgon är jag ledig och då ska jag och bror hälsa på pappa i e-tuna. Börjar inte först på onsdag igen så för mig är det långledighet vi snackar om eftersom jag jobbar typ hela tiden ahah! :)

Ont i ryggen har man fått på kuppen också och jag önskar att jag hade en stor stark karl som kunde knåda mig lite :D ahha

puss!

Gamla sommarbilder kanske får en på gladare humör :D





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback