Tjo faderittan klittan

Godmorgon solstrålar! Kallt ute? jajamensan det brukar det vara när det är fullmåna kvällen innan. Vilket hade resulterat i två dåliga saker. För det första så kunde jag inte sova igår kväll och när jag väl somnade drömde jag helt fuckt upp saker ahha och det andra är att det var så kallt att min dörr hade fryst fast lite så jag fick ta i för att komma ut ahha!
Har precis gjort mig iordning och käkat lite frulle för att straxt bege mig till jobbelijobbet :) Men shiit vad kallt det är, sitter typ precis vid altan dörren och jag känner hur det typ drar. Måste vara typ 10 minus ute eller nått, tur att jag har en varm och go jacka iallafall ;)
Blir ännu en sen kväll idag och resten av veckan med, tycker nästan det är skönare att jobba kväll då jag får en liten sovmorgon och lite lugnare på schemat då man inte har massa duschar, tvätt, städ osvosv :)

Nej nu ska jag klä på mig något varmare och sen knata ner till bussen yeye! ha en bra dag puss! :)



en härlig sommarbild där hunden busar som vanligt :) Åh vad jag saknar värmen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback