trött.

Sitter i äckeltuna just nu, vet egentligen inte varför folk kallas eskilstuna för det, antagligen för att det finns så många otroligt skumma människor?!?! hehehe
Iallafall så är jag hos pappa och ska åka härifrån imorgon vid cirkus 16.00 sen hem för att vila upp sig. Har inte kunnat sova så mkt nu när pappa snarkar ahah.. Får ta igen mig igen när jag kommer hem. Annars så har vi inte gjort så mkt. Hämtade upp katten idag som jag köpt till pappa. Jätte söt och snäll, men dock väldigt rädd men det är ju klart när man kommer till ett helt nytt hem med främmande människor som man inte har en aning om vem de är. Kattens tidigare matte var tydligen jätte allergisk mot katten så de var tvugna att göra sig av med den, synd tycker jag. Både för katten och tjejen som hade den. Hoppas att den blir lite mindre rädd imorgon eller de närmaste dagarna :) jätte söt iallafall hihi :D


Hoppas ni haft en ruulig helg iallafall!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback