Gallery



Den här låten tycker jag är så fin, klockren och sann på så många olika sätt. Många killar anser att ju fler tjejer man har "haft" desto bättre status, tuffare och mer eftertraktad är man. Men är det samma för tjejer?! Nej inte för fem öre. En tjej som haft Mer än 2 killar typ anses vara en slampa, mindre eftertraktad. Vem har gett killar rätten att döma tjejer så när det gör precis samma sak själva?

Player är ju ett uttryck/rykte som en del killar har och de killarna som man trots allt försöker få ( oftast ). Varför tror tjejer att de får mer uppskattning, blir högre uppsatta om man dejtar en kille som har en tjej ena veckan och en annan nästa? Vill man verkligen vara en i mängden, ytterligare en tjej som han kan skriva upp på listan om man uttrycker sig så?

Varför kan vi tjejer inte sätta oss själva i första hand och strunta i vad folk tycker och vad så beroende av killar? Jag säger detta för att jag själv har vart en av dessa tjejer som vill känna mig bekräftad då jag har haft det svårt vissa perioder av mitt liv och jag har då trott att jag kan finna lyckan, bli "hel" om man skaffade en kille att dela saker och ting med, men efter hand nu på senare tid så har jag blivit väldigt självständig och jag behöver inte ha en kille i mitt liv just nu. Säger inte att jag inte vill, utan att jag inte behöver. Jag tror att man inte bör skaffa någon kille, partner om man inte själv står med båda fötterna, stadigt på jorden. För vem vill gå in i ett förhållande när man inte vet vart man själv står?

Babblar massa skit som vanligt, men det jag ville få sagt var väl att jag tycker att vi tjejer borde stå på sig så jävla mycket mer och sluta ta skit från våra medmänniskor som kallas, killar, pojkar, män jag whatever. :D

:) go kväll


min trogna vapendragare och älskade partner :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback