IDOL

Nu har Idol kört igång för fullt och jag måste erkänna att jag inte sökte i vår som jag hade bestämt från början. Tänk om jag hade stått där då, setts på tv eller inte. Kanske hade det gått skit bra eller så hade jag vart för nervös och spytt innan jag ens gått in. Men nästa år så taggar vi för att ta det där lilla steget i mål, vi ska våga hihi :D

Vet inte hur jag skulle bete mig inför juryn, om jag skulle vara coollugn och självsäker eller döende ahha.
Men jag ska ha med mig mig trogna vapendragare och syster iallfall! we can do it :PPpppPPpp

Aja slutflamsat. Har skapligt ont i magen då jag goffat massa godis ikväll. Jag och småsyskonen åkte till the candybridge och köpte gott till idol :)

Nu ska jag snart sova och hoppas att magontet (?!?!) försvinner och imorgon ska jag bli anständig och röra lite på mig!

Puss på den nu sov gott! :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback