En ordentlig kvinna reder sig själv!

Vilken dag, flängt hit och dit och fått hem en säng. Kollade på blocket igår om det fanns några bra sängar till salu för min har jag haft i flera år, börjar få ont i ryggen av den plus att den är för kort, tårna hänger utanför hehe katterna biter mig. Ialalfall så hittade jag en komplett Malm säng från Ikea, 140. Med resårmadrass och bäddmadrass, inte så mkt använd :) Fast problemet var att när jag skulle skruva ihop den så säger Chanaka att jag måste ha en speciell skruvmejsel som jag inte har så det blev jävligt svårt för mig att dra åt tillräckligt som behövdes så jag försökte så gott jag kunde så man får väl hoppas på att sängen inte rasar när man sover hehe.

Som sagt så har jag åkt på en förkylning, det går upp och ner och just nu är det ner. Känner mig trött i huvudet, snorig och lite ont i halse. Det måste fan gå över tills imorgon. Eller det spelar ingen roll men saker och ting blir ju roligare om man inte är sjuk :).

Nu tänkte jag läsa igenom lite kurslitteratur. Ni får ha en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback