Fast med andra ord.

Passar på att skriva vad som surrar i min hjärna medans jag har tid och ork, just nu handlar det om sommaren och sommarplaner. För första gången på flera år så vet jag att sommaren nästan enbart kommer handla om.... ehh jobb, jobb och åter mer JOBB. Emelie åker hem så jag blir nog ganska själv, iallafall här i tuna. Får försöka se hur mycket jag kan åka hem och hälsa på för annars kommer jag dö av tristess vem ska jag annars sola bada och göra stan osäker med när emelie åker? Alla andra bor så långt bort och shakira han åker väl hem han med så då blir jag all by myself x 1000. :( Därför hoppas jag på som jag sa att jag kan vara hemma mkt eller att mina syskon/päron kan komma hit och terrorisera mig med kärlek och bus..
Men ett problem, katterna. Eller nu är det två problem eftersom jag har två katter hehe :P Sen har jag ju ingen aning heller om hur mitt sommarschema kommer att arta sig, sa iallafall att jag inte kan jobba längre än till den 15 för sen några dagar senare åker vi ( om inget skiter sig ) på våran efterlängtade semester. Bara för att jag har sån otur med typ allting så kommer väl jag få hem ett brev där det står att jag ska betala tillbaka 3000000000 kr på skatten eller så händer det något annat bajsigt. Men man kan ju iallafall önska sig att semesterna blir av. Annars åker jag ändå, liftar med någon svarttaxi som ska från e-tuna till aiyanapa. Tror ni det funkar?:)

Aja iallafall det jag ville få fram är att jag hoppas att sommaren blir roligare än vad den nu ser ut att bli....
pusspårejhej

Några tips på nått roligt man kan göra i sommar?:D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback