In tha school

Tror jag gått och blivit sjuk. Sitter i skolan trots att jag inte har några lektioner eller dyligt. Sitter och pluggar och försöker förstå någonting av allt som står i papprerna... Väntar på Shakira men han är seg som alltid. Han kommer nog inte så jag får sitta här själv tills kl 6 då jag ska möta emelie då hon kommer med tåget :) Sen ska vi hem, äta tacos och ta igen förlorad tid höhö. Längtar bara tills folk börjar gå så att man kan få lite lugn och ro. Eller är det fler än jag som är duktiga och sitter i skolan fast man inte behöver egentligen? who knows.

Nej nu ska jag se om han den dära dyker upp så att jag kan köpa ngt att äta, håller på att hungra ihäl här mitt bland vårdteoretiker och caritativa faktorer. Usch.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback