PRISA GUD

För skatteåterbäringen! Trodde inte att jag skulle få tillbaka så mycket som 13000 kronor på skatten, shit vad skönt säger jag bara :)! resan betald då kan man säga hihi. Alltid är det något som är bra iallafall. Gick över till Emelie förut käkade lite blodpudding och snackade om gårdagen haha. Båda har ont lite var stans på kroppen men jag har typ ont överallt med tanke på hur många gånger jag ramlade haha. Galen, spårat, knas you name it. Skönt att vi är långlediga nu iallafall, man har tid för återhämtning och sen så blir det plugg, eller aa imorgon.

Blåser osm fan ute, så jag ska ta min blåkullekvast sen och flyga en sväng till ICA och handla :)


Vadå stor kisse?:P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback