Testday.

Visst är det alltid så när man ska göra prov, antingen så målar man upp värsta skräcksenariot och så är det lätt som en plätt eller så halvskiter man i det och så är det skitsvårt och så torskar man totalt :P haha = jag hatar prov!

Godmorgon/Förmiddag btw. Sovit gott? Jag sov gott faktiskt, känner mig relativt utvilad och lite nervös. Kl 2 ska jag skriva prov sen ska jag åka med Shakira till Tuna park och kolla i affärer och handla lite mat om han bli bättre, han är nämligen sjuk typ. Fast så är det ju alltid med killar, de ska alltid överdriva när de är sjuka typ 110000 gånger ;) haha

Sen när provet är över ska jag njuta av livet i allmänthet. Kanske blir det mat på Tuna Park eller så gör jag tacos ikväll. Har saker som måste ätas upp, typ saker till Tacos woho! Vad ska ni göra idag? steka i solen kanske? :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback