uppdatering

Har jobbat hela dagen och sen handlat och pluggat så därför har uppdateringen här varit = 0, men ni överlever eller hur?;)

Gick upp kvart i 6 imorse, och fifarao som linnea säger vad jag hade ångest. Trodde jag skulle döda mig själv på vägen dit och under de första 4 timmarna. Usch inte kul att gå upp så tidigt efter en sleten helg och jobba med något som inte kan stavas annat än tråkigt. Så enformigt. Men jag ska INTE klaga, absolut inte :) Är glad att jag får jobba lite iallafall och tjäna lite pengar. Iallafall kl 4 slutade jag och sen hem, gå med alias till Ica och handla behövligheter, typ som yoghurt frukt och saft. Sen gick vi en liten promenad och lat som den jäveln är så kom vi inte långt :P
Nu är jag nyduschad och njuter av tillvaron i min ensamhet, på allvar.

Emelie är hos sin familia i Gullspång och jag tvivlar inte på att hon stortrivs, tror to.m. inte att hon saknar mig ett enda dugg :P eller? Det känns iallafall lite tomt här hos mig, har inte ätit någon riktig middag utan bara matlådan till lunch på jobbet sen blev det sallad och avokado till middag. Inge kul att laga mat när man är själv. Fast kanske är lika bra att äta själv den här veckan för då kanske man hinner då ner några kilon hhaha Så Emelie om du läser detta, stanna hemma tills jag nått min målvikt :p Ses till hösten då ;)

Ska skära upp lite annanas tror jag :) Det bästa med att det närmar sig sommaren är alla goda frukter som man kan äta, det blir så billigt och det är awesome :) Skulle kunna leva på annanas! fast sista jag är en hel själv så fick jag nesselutslag haha så kanske inte är någe vidare bra egentligen hehe

Imorgon ska det bli gövarmt, soooooola! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag saknar dig visst och glöm att jag håller mig borta till hösten. :P Kommer nästa vecka ;)

2011-04-18 @ 21:27:11

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback