Usch inte söndag, igen...

Ligger i sängen och vill inte gå upp, trött som gatan men ändå vaknade jag kl 9 och kan inte somna om :S. Har alltid så ont i ryggen när jag vaknar, vad kan det bero på egentligen? Weird dreams eller bara några kuddar för mkt?

Drömde även att jag hade gjort tatueringen som jag skulle göra, fast blev inte alls nöjd. Den blev fin men helt annan än vad det skulle bli från början, och aa juste jag drömde även om IDOL haha att vi stod där i kön och var taggade som fan, hur det gick kom jag aldrig fram till.

Idag ska jag försöka plugga lite och städa. En löprunda eller en powerwalk ska hinnas med innan solen försvinner oxå!


De här kissarna är väldigt bra på att väcka mig med deras jamande och bus upp och ner i soffan :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback