Vilket väder!

Visst kan man inte göra annat än att älska detta underbara väder! Har legat och stekt i solen hela dagen med grabbarna grus efter att jag lämnat av syster vid tåget. Det började precis bli lite kyligt så de begav sig hemåt. Funderade först på att grilla med vi sköt fram de planerna tills på lördag istl då det vankas valborg. Ännu en anledning till att supa. Vet dock inte om jag ska det. Får välase.

Har iallafall pluggat lite idag vilket jag känner mig stolt över. Imorgon blir det mer plugg och ska även försöka ta mig in till skolan så att man kan öva lite till den praktiska tentan! usch fy och blä. Hatar prov. inte min grej. Längtar till sommaren! :D eller till sommarlovet kanske. Med den här skönt värmen så kan man nästan säga att det är sommar. Fast hört att det ska bli lite kallare nu...

Fast man kan ju inte få allt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Har jag inte lärt dig någonting? Man ska inte supa in våren;)

2011-04-25 @ 20:36:40

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback