Hade helt glömt bort.

Dagarna rullar på och hade nästan glömt att jag ens äger en blogg, en blogg som jag brukade skriva i dagligen förut men inte längre. Kanske för att jag har haft roligare saker att stå i faktiskt :) Snart åker jag med Emelie på vår efterlängtade semester och det ska bli underbart, längtar som fan! En hel vecka med sol, bad, drinkar och snygga hunks ;)

Annars så är allt lungt med mig, har ungeför 7 arbetspass kvar innan jag går av mitt sommarschema och gissa OM jag tycker det ska bli skönt, hinner ha en vecka med slapp innnan vi åker och har ännu mer slapp :). Sen börjar skolan och längtar lite grann faktiskt, vill ha lite rutin i vardagen igen. träffa alla klasskamrater! kisseungarna har blivit stora och de leker för fullt. Börjat gå på lådan och börjat äta bebistorrfoder så jag är en stolt extramamma :P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2011-08-13 @ 16:49:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback