kan bara inte fatta...

Idag var det den sista dagen på mitt jobb och jag är upp över öronen glad över att ÄNTLIGEN få lite semester som jag tycker att jag förtjänar efter ett långt och hårt slit i sommar. Kanske känns värt när lönen kommer sen :).

Kan inte fatta att jag och emelie åker iväg mot arlanda på torsdag, kan inte fatta att vi ska åka ensamna till ett land där vi aldrig varit i förut och vi har aldrig åkt själva haha. Känner mig som fem år men lite nervöst börjar det bli. inte över själva flygningen utan att hamna på rätt ställen :P Men sånt brukar lösa sig tillslut..! Ska iallafall bli så skönt med semester och jag är så glad att Emelie äntligen är hemma igen! Något som jag dock inte är så glad över är att mina kissebebisar har åkt... Känns inte okey faktiskt... Saknar dem redan.,

Imorgon ska vi in till stan och växla pengar och köpa solkräm! wooop sov gott

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback