Längtan...

OM en vecka kommer min efterlängtade emelie hem! Kan inte fatta att veckorna har gått och att sommaren snart är slut, vad har man gjort hela sommaren liksom? Jag som trodde att sommaren skulle kännas som en evighet! Om lite mindre än två veckor beger vi oss mot arlanda och till Cypern för en hel vecka tillsammans! Gud vad jag längtar efter att få komma bort och att få komma till värmen! Bara va och njuta av den pyttelilla semestern man får innan skolan och hela köret drar igång igen...

Idag är det söndag och det är skitväder ute, såklart så kan det ju inte va fint mer än en vecka innan vädret slår om igen. Nu har mina grannar Hanna och Lina begett sig iväg iallafall, på tisdag tror jag det var så åker de till canarieöarna för en 8 dagars semester och de kommer hem i samma veva som jag och Emelie åker iväg. Jag passar deras kisseunge och de ska passa mina kissar när jag åker, så det känns som en bra deal :)

Nej nu är det sista jobbveckan för mig den här veckan och jag längtar så jag spricker! Orkar inte jobba mer vill ha ledigt :D:D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback