Ta aldrig något/någon för givet!

Det spelar ingen roll hur lycklig man är, hur mkt pengar man har eller om man har 4000 vänner på facebook, allt kan vändas upp och ner på en minut, när man minst anar det. Man tänker inte att någon i min familj kan bli sjuk, att vänner kan gå bort eller att man själv blir skadad. Man lever ofta i en bubbla om att livet är en bädd på rosor, visst det är inget fel på det men jag tror jag blir mer sårad om man inte ställer in sig på att saker kan vända, man kommer inte alltid vara den lyckligaste människan på jorden och man kanske inte alltid har 4000 vänner på facebook.

Våran hund är sjuk hemma, och jag fick beskedet igår. Han har alltid under sina levnadsår varit en frisk hund med ett konstant viftande av svansen, han lever i 100 år tänker man och plötsligt blir han sjuk och allt blir upp och ner och i oordning. Han är inte bara "en hund" han är lillebror i familjen som alla älskar upp över öronen, och om något skulle hända honom och om han inte blir frisk då är det som att en familjemedlem dör och det vågar jag inte ens tänka på, vill hoppas att allt blir bra! Jag älskar honom otroligt mycket och familjen är inte densamma om han inte skulle finnas på denna jord.


Kommentarer
Postat av: Daisy

Jag hoppas och ber att han blir bra..!<3

2011-12-18 @ 20:58:59

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback