Biomys!

Seminariumet idag gick bra, dock börjar jag känna lite små ångest över sidorna som vi ska ha läst tills på måndag då vi ska ha nästa seminarium men jag antar att det bara är att bita ihop och köra gärnet, man kan ju inte få sämre än Underkänt haha!

Idag ska jag på bio med Emelie, vi tänkte se Love and other drugs, köpa lite godis och biochips! :) Bra avslutning på skolveckan:D Imorgon ska vi inte till skolan för att skriva ut lite papper osv, dock ingen skola i övrigt vilket är skönt. På torsdag tar jag bussen hem :D! puss på den


Kommentarer
Postat av: Daisy den bästa! :D

Jag längtar efter dig syster!! <3

2011-02-01 @ 17:07:57
Postat av: matilda

Mysig blogg du har! Gillar den verkligen!

Du kan väl kika in och ställa någon rolig fråga på min blogg?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback