gaaaaah!

Folk som inte visar hänsyn, folk som skiter i allt och alla och de som tror att de kan sätta sig på folk är det absolut värsta av folk jag vet. Jag har en granne som bokstavligen driver mig till vansinne, han är en sådan som inte tar någon hänsyn, tar hem fjortisar som springer i trappuppgången och som låter som jag-vet-inte-vad-när det försöker sjunga med till falska, dåliga countrylåtar. Det låter som de sjunger kareoke och det hörs så tydligt att de likagärna skulle vart i rummen bredvid mig. Någon Hsom har/har haft samma problem? Vill ju inte ringa securitas varje gång liksom.

Fast en del människor vet helt enkelt inte hur man visar respekt och hur man är en bra medmänniska :S Usch vilken kass kväll!

Hoppas på en bättre morgondag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback