God morgon/lunch/middag/kväll!

Trots de få timmarna som jag sovit de senaste dagarna så är jag hyfsat pigg ändå, allt kommer väl sen på en gång. Resulterar i att man går in i väggen ahha. Nej men iallafall, har städat av lite på fm, vaknade av att Savannah hade race i min säng, hon tyckte väl inte att jag skulle sova längre haha! Gullfia.
Gårdagen var jävligt rolig, först en jävla massa rosa panter och sen dans hela kvällen på Harrys! Jag har alltid så jävla kul ute med emelie, vi är lika galna båda två och igår var en av många roliga kvällar.

Idag så är det ingen höjdarrolig lördag utan bara to-do-lördag. Saker måste göras, bla så ska vi först åka in till skolan och fixa det sista på våra arbeten, de ska in idag! Sen ska vi ( iallafall jag ) Handla, bla till maten som jag ska laga imorgon när familjen kommer :) sen ska vi äta tacos ikväll, riktiga maten på tre dagar typ :) Sen så blir det nog en allmän myslördag med min überbravän Emelie! :) Puss på den

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback