home sweet home

var nyss och såg filmen love and other drugs och jag tycker den var riktigt bra faktiskt, trodde den skulle vara roligare men den var väldigt "fin.." Än kärleksfilm rätt igenom med ganska mkt sex där emellan haha.

Känner mig väldigt trött efter alla tidiga uppgångar denna vecka så det känns skönt att få en liiiten sovmorgon imorgon. Ska till skolan skriva ut lite saker, handla lite mat och sen styra hemåt för pluggplugg innan jag åker hem på torsdagen, dock så tror jag att jag tyvärr kommer att bli tvungen att läsa lite även då :S Men men högskolan är ingen barnlek vad jag förstått!:)

Nej tror jag ska tvätta av mig ansiktet, hoppa ner i sängen, läsa lite i boken och förhoppningsvis få en busfri natt från kattens sida ( ahha blir galen på henne ;) )



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback