just words

Sitter i soffan och kollar time out, solsidan slutade precis och jag tycker om det programmet, det är riktigt roligt. Min typ av humor! :D

Sitter och funderar över min konveration jag hade med bror idag. Nämligen killar vs tjejer och hur respektiva tänker. Han anser att tjejer är konstiga, tänker för mkt och han förstår sig inte på oss typ, och precis samma sak tycker jag fast om killar. Vi tänker FÖR mkt, killar tänker oftast inte alls. De gör först, tänker sen. Och Ifall någon råkar bli sårad så var väl det synd typ. Därför tycker jag att det är så jävla skönt att va singel. Man slipper tänka på, och analysera vad killar menar med det de säger. Man slipper oroa sig över att man ska säga eller göra något fel för att de ska ha anledningar till att sticka. Jag har varit singel i typ 9 månader, känns mindre men fortfarande lika skönt! Jag tror jag satt upp en mur för mig själv och emot killar för jag är rädd att bli sårad och framför allt att inte bli tagen på allvar. Har man haft en del dåliga erfarenheter när det kommer till killar så är det lätt att man drar alla över en och samma kam. Man tror att alla är svin bara för att man mött en del i sitt liv. Därför så anstränger jag mig inte för att hitta en kille just nu utan hittar jag en som är villig att klättra över muren så kanske jag kan tänka mig att riva den. Men just nu så klarar jag mig alldeles utmärkt :)

Så till alla er som känner behovet av att ha någon så säger jag bara: Sluta. Tänk på dig själv istl, älska dig själv, va med dig själv och hitta de saker som du mår bäst av. Häng inte upp dig på en kille som inte är villig att offra något tillbaka! :D

Trevlig söndagskväll, snart kommer Wallander, fast jag tycker det är läskigt att se det själv. En sak som killar är bra på, att hålla en i handen under läskiga filmer höhö ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback