knäppis :)

Sitter och funderar på om jag ska se klart på filmen eller om jag ska gå och lägga mig hehe, börjar faktiskt bli en aningen trött :) Emelie gick för en stund sen, vi smällde i oss hallon cheescaken som jag gjorde, aha så god :D!!
vi hann även med att tvätta en varsin maskin såhär på kvällskvisten. Skönt att ha två dagar i veckan som man tvättar så slipper det bli överfullt när man väl tvättar, allt bli så mkt jobbigare då haha. Vi ska göra söndagar och onsdagar till våra sol&tvättdagar! :D

För övrigt så kan min katt inte jama normalt och jag tycker det låter jätte roligt ahaha låter som hon satt nått i halsen på tvären typ och inte kan få fram den riktiga fina normala mjauutonen, men min katt är inte som alla andra och därför är hon så söt :D! hihi


knäääppiiisss :D

Kommentarer
Postat av: Lixy

bra blogg!

Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 09:52:06
URL: http://sannie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback