man vill ha det man inte kan få...

Sitter och fundera på vad fan jag gett mig in på?! Hur ska jag kunna leva på soppa i en hel vecka när jag älskar allt som stavas onyttigt? Jag är oftast en sån person som ger upp när jag inser att det inte kommer gå, men nu jävlar! JAG SKA FAN KLARA DETTA! Hungern är nog den värsta känslan och huvudverken som kommer med den. Jag ska tvingas äta en soppa som inte ens är god? Har big cravings efter typ pasta, potatis kyckling! allt sånt som jag inte får äta! uschhhh ahha Låter ju helt absurt egentligen men vad ska man göra? vill man ha resultat så måste man ju börja någonstans :)

För övrigt så gick seminariumet helt okey, dock var jag typ skit nervös när jag kom till salen och en 30 min in i det men sen så började det släppa :) Imorgon har vi skola mellan 9,15-12 sen slutar vi och är lediga en vecka :)! fast det lär ju bli en hel del gruppdiskussioner antar jag :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback