När man slutar bli berörd

Inom sjukvården så brukar man säga att när man slutar bli berörd av sitt jobb och när man gör allt på rutin, det är då som man kanske borde tänka om man ska byta jobb. Och jag tror jag kan dra det i jämförelse till kärlek och relationer.

Varför vara kvar i gammalt groll om man ändå inte känner något? Varför ska man utsätta sig själv för saker man inte mår bra av. Som till exempel, på måndag är det alla hjärtansdag och de senaste 2-3 åren så har jag firat dem tillsammans med en kille, men jag hänger inte läpp iår bara för att jag är singel! :D alla hjärtans dag är ju till för alla, singel eller inte singel. Skämma bort sig själv med god mat, saker och en rolig film är väl inte dumt det heller? eller varför inte bjuda över en bästa kompis?:)

Tycker inte man ska hänga upp sig så mycket på hur det borde vara, saker förändras :)


den här nallen var så söt tycker jag haha :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback