Onödig stress

Att skjuta upp saker och ting till sista sekunden brukar oftast inte resultera i att det går så bra eller att man mår bra. Så just därför hade jag tänkt att jag skulle börja skriva min individuella uppgift som ska in den 28 tror jag det var. Har börjat på den, men lärare är så himla bra på att ludda till alla frågor som vi ska svara på så att man INTE FATTAR ETT JÄVLA SKIT! Jag blir undermedvetet superstressad när jag inte vet vad jag ska göra samtidigt som jag vet att jag måste göra det, måste börja för det ska ju in någon gång iallafall...
Nej nu ska jag inte tänka mer på det, har fått i hop lite mer än en sida av 4 så jag är nöjd för idag. Bättre att ta lite i tagegt än  att göra allt som resulterar i pannkaka. :) apropå pannkaka. Kanske ska göra lite? eller kanske bara ta en shake till middag, orkar inte laga ngt, åt stadig lunch så är egentligen inte hungrig...

Det är det värsta när man bor själv, att man måste typ äta hela tiden för att saker och ting inte ska bli dåligt av att ligga i kylen. Kanske ska bjuda över grannens och hans barn så kan de få lite köttbullar och pasta som ligger i kylen haha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback