Shopping

Förut när man bodde hemma så var shopping förknippat med kläder, skor och allt sånt där roligt. Nu när man bor själv så blire mer, hmm vad ska jag shoppa nu, mackor? kyckling, yoghurt osv ahaha. Man prioriterar inte längre att ha de snyggaste kläderna eller de coolaste sakerna utan mer att man har bra och ordentlig mat i kyl&frys. Dock blir det lite svårt att hinna äta upp allt man köper när man är själv. Visst de saker som är i frysen är det ingen större fara med men det som är i kylen. Dvs typ grönsakerna, mjölk, smör osvosv. Det hinner ju bli dåligt om man inte äter upp det. Det är typ mitt i-landsproblem haha

Gick till Ica förut, hämtade ut några paket och köpte mat som jag behövde, dock mest kylskåpsmat. Fick jävligt ont i axlarna då påsarna lyckades bli fulla och väldigt tunga haha.

Nu ska jag över en sväng till emelie och kolla på hennes nya två kissemissar


ett av paketen som jag beställde. En fin väggtext till toan. Kul att göra något åt den tråkiga hallen haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback