tankar

Jag älskar att hata dig, eller jag hatar att älska dig tycker jag är två ganska så djupa meningar som kan tolkas på flera olika sätt. För att jag ska hata någon så krävs det ganska mycket, att personen i fråga har sårat mig om och om igen eller att man gjort någon riktigt illa mot någon i min familj eller mina vänner. Men att hata att älska någon är nog jobbigare då man försöker låta bli att tänka på vissa personer men de sitter fast i hjärnan, man försöker slita sig loss men det är alltid något som drar en tillbaka. Så oavsett vad så kärlek och krig svårt. Man måste välja sida. Antingen eller. Hata eller älska. Tror jag iallafall. Vad tror ni? Kan man både hata och älska en person på samma gång?


Kommentarer
Postat av: Yvonne L

Hej!

Mitt hjärta blir alldeles varmt när jag läste din blogg, alltid undrat hur du o dina syskon haft det.

Tänker ofta på dig o din familj.

mamman med de 8 barnen (Sebbe kallade Viggo för legomannen)

2011-03-01 @ 13:23:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback