tappa inte fotfästet

Att komma hem igen till familjen känns som ett maratonlopp i mitt huvud haha. känner mig trött som en gris och tanken av att pluggen inte ligger långt bort gör inte saken bättre... Jag ska även jobba på söndag då de ringde från jobbet.. Kanske lika bra, tjäna ihop lite extra pengar. :) Har pluggar en del nu på förmiddagen/em och ska fortsätta lite efter maten tänkte jag, sen har jag bara imorgon på min att försöka få in allt. Boken som jag beställde har INTE kommit och det gör ju inte saken bättre för vi skulle ha läst hela jävla boken tills på måndag inför seminariumet! :S

Allt suger nu och jag vill sova. skolan.är.inte.min.grej.men.jag.ska.fan.klara.detta.ändå.så.det.så. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback