tillängat dig

Aldrig förr har jag skrattat så mycket på så kort tid och aldrig förr har jag haft så kul med en människa såsom jag har med dig. En månad har bara gått drygt men det känns som en livstid. Vi kompletterar varandra så jävla bra tycker jag och den ena är knäppare en den andra och säger eller gör ännu knäppare saker och därför tycker jag om dig så mycket. Jag frågar mig ibland, vad skulle jag gjort om du inte bodde här, om vi inte hade börjat skriva på FB chatten och om vi inte hade kommit överens. Jag brukar mest säga att jag tror på ödet på skoj ibland men det här måste fan vara så. på riktigt. Det finns nog en mening med allt som händer och de val vi gör här i livet och jag är glad att det blev såhär. Jag tror vi kommer ha jävligt kul tsm och hoppas våran vänskap varar över en väldigt lång tid.

Jag behöver ingen pojkvän som du sa Emelie, jag har ju dig. Älskar dig vännen!


Kommentarer
Postat av: MALIN

hey, :) bra med riktiga vänner. äkta


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback