tröttis

Kom nyss hem från stan och anställningsintervju för bemmaningsföretaget arena personal. Får se om man får jobbet som tim-vik och vart man hamnar på för ställen. Allt ifrån H&M lagret till industrier till mekonomen i strängnäs haha.

Varför är det så himla kallt ute? vart tog tecknerna om våren vägen, för 3 dagar sen så kunde man nästan tro att man kunde lägga undan vinterjackan och byta mot ngt kallare, men icke sa nicke. Här ska man gå med vinterjackan året om! Om jag får jobbet så ska jag lägga undan varje månad och spara till en resa i höst innan skolan börjar igen! :)

Ikväll blir en lugn kväll, ingen aning vad jag/vi hittar på vet inte ens om jag orkar laga mat. Kanske äter resterna av pizzan som ligger i kylen.

Hejpa så länge:)


Kommentarer
Postat av: Sissi

Nu hostar jag som en tok igen, och min hostmedicin är slut så jag typ dööör. Så jag stannar nog hemma ikväll måste fan bli frisk! Gjorde ni inga pannkakor? Jag ska göra nu :)

2011-02-11 @ 19:35:54

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback