Weird dreams :D

Sover så dåligt om nätterna nu för tiden, pga katten. Hon ska alltid hålla på med sina hyss när jag ska sova ajabaja. Drömde även helt cp drömmar, bla om att jag och min familj skulle åka till spaninen i tre veckor på semester men jag är osäker om jsg kan hänga med eftersom jag har skolan, men till slut så bestämmer jag mig ändå för att hänga med och när vi kommer dit så är vi på en strand och ett gäng ( typ indianer ) börjar jaga oss som idioter haha Helt stört, sen åker jag hem igen för jag ångra mig ang skolan och shit haha. Galet, sen vaknar jag av att savannah lever rövare och sen ringer klockan! Kul morgon va? Och roligare blire. Har semiarium idag och jag börjar bli lite nojjig över det för jag vet liksom alla andra inte vad som förväntas av än då haha.

Fast tänk om det blir så, att man aldrig kommer ha tid att resa någon stans för skolan kommer ta upp hela ens liv? Nej det hoppas jag verkligen inte, då får man nog göra vissa omprioriteringar för att saker och ting ska kunna funka ihop! :)

Har bla även planer på att ta upp fotbollen igen efter ett låångt uppehåll! :D kul va?

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej! vilken fin design och header du har! (: hoppas du får en bra dag.


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback