what to do today?

Hejsansvejsan. Vaknade för ett tag sen, sov längre än till 8 idag woho! :D Savannah höll på med sin jobbiga, plingande leksak i natt så jag fick gå upp och lägga undan den så att jag skulle få lite sömn iallafall, nu leker hon för fullt och jag ska snart ge henne och mig själv något att äta :) Sen funderar jag på att ta en långpromenad i det hyfsat fina vädret sen måste jag nog sätta mig lite med inlämningen så att jag bli klar, eller åtminstone med böckerna som man ska ha läst hehe (A)

Imorgon är det helg och då kommer  förhoppningsvis Daisy hit, annars vet jag inte vad som händer. Ingen krog iallafall. :)

Ha det fintfint så länge så hörs vi om ett tag puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback