woho

bildras eftersom jag har såå lite tid över :)


Bullar jag bakade i julas, åh blev sugen som fan nu på att baka, även om jag har flera påsar i frysen hehe...

ska jag satsa på trumproffs?

julafton-2010

systrarna graaf, eeh eller mena ahlström :D

så busig jag var, det var tider det hehe

agust -anci och adrians katt, på nyår :)

Jag har sagt åt mig själv att aldrig mer klippa mig kort, fast man vet aldrig haha



Min prins, saknar honom




woho, vilken babe ;)

conrad och cesar delar på allt, ;)

helt nygjord gaddning, känns som skit länge sen ahha fast bara lite drygt 4 månader sen

kan man bli sötare? haha


första bilden jag tog på Savannah, ser man ng skillnad eller? haha ojoj kolla bara




the end :D

Kommentarer
Postat av: Daisy den bästa! :D

Helene! Jag saknar dig!! :((<3

Postat av: julie

Fint hår du har! =) använder du några speciella produkter?

2011-02-20 @ 10:58:22
URL: http://juliez.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback