bilder


familjebus :)

saknar bebisen mkt nu när jag flyttat :(

Tog den här bilder när jag var hos Kenny och Therese sist, såg inte då men det ser fan ut som att katten har enorm lem hahaha shit

jag igår, trött efter allt flyttande.

Så här såg det ut i min garderob innan jag började fixa lite kaos!

hittade mina favvo-sommar shorts! längtar till sommaren! :)

så här ser det ut än så länge, dock har jag ingen byrå än (!!) så jag kan inte lägga kläderna ngn stans, typ bara hänga upp lite jackor, klänningar osv...fast jävligt glad att jag har en stoor garderob :)

lagade god kyckling till middag och ris :)

Kommentarer
Postat av: Stålberg

Enorm lem för att vara en katt iaf xD

2011-01-15 @ 21:24:09

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback