dags att stå på egna ben nu.

Igår flyttade jag in i min nya lägenhet, är härmed vuxen och står på egna ben. Vart en riktigt lång och jobbig dag igår, fast kul! Åkte tidigt hemifrån för att hinna med allt vi skulle och som tur var så hyrde vi släpet innan ( torsdag ) för att bara kunna åka på fredag morgon! Säger bara, FY FAN vilket konkande haha. Mina vader idag är som tegelstenar pga träningsverken! Är även trött som ett as då det faktiskt var rätt så ovant att inte sova hemma. Men man vänjer sig väl antar jag :)

Är även glad att jag lyckades fixa internet, inte så krångligt som jag trodde och nu har jag nått att göra om dagarna blir sega. Ska ta tag i alla kläder som ligger tvärs över hela rummet, tur att jag har en "walk in closet " haha! före och efter bilder ska jag försöka fixa :D puss så länge


en del av vardagsrummet

bord och 4 stolar :)

Kommentarer
Postat av: therese

SER mysigt ut! Kommer nästa gång jag är långledig!!! Kramar

2011-01-15 @ 22:03:47

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback