Idiot jävel!!

Trodde inte man kunde känna en sådan "ilska" mot en människa man aldrig träffat, men det här tar fan priset. Gissa när jag somnade igår? Kl 4 imorse. Pga att den jävla störda idioten tar hem fulla fjortisar som måste skriva som om de vore på en jävla countrybar. De hade sån jävla hög musik och det ända som tog bort det ljudet var genom att jag tog mina musik hörlurar och skruvade upp musiken på högsta volym, lätt att sova då va? Nej! Jag ska fan skriva ett brev eller ngt. Visst vill inte vara en klagande granne, men vafan lite hänsyn får man fan ta! Han är väl inte helt jävla dum i huvudet?

Idag ska jag försöka städa av lite iallafall, sen ska jag möta upp emelie kl 2 och vi ska gå en sväng till stan, ska visa henne runt och så :) Hoppas ni får en ruulig söndag ni med! puss

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson

Ring störningsjouren? :s inte så svårt.

Spela in med mobilen på natten, filma klockan och ljudet o spela upp.

Postat av: Vickan

Hej, fin blogg! Jag har varit med om samma sak.. när dom tystnat och somnat vid 8 på morgonen så satte vi igång och spelade högt vid 10-tiden ca..



Dom var INTE glada efter det.. men dom slutade upp iaf, dom fattade vinken, men alla förstår ju inte pikar osv.. hoppas det löser sig :)

2011-01-23 @ 13:45:50
Postat av: Petra

Bor du i hyresrätt? Kontaka i så fall hyresvärden som då kan ge grannen en varning, eller så tar du reda på numret till störningsjouren ni har i området :) I värsta fall kan du, som jag gjort ett par gånger (och på så sätt blivit av med tre grannar på fyra år haha) ringa polisen. Jag brukar alltid säga att jag försöka prata med dom men att de nite lyssnar, och att jag känner mig väldigt obekväm med att prata med väldigt påverkade människor, då brukar dom komma rätt snart och styra upp allt ;)

2011-01-23 @ 18:33:35

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback