Man ser de saker man inte behöver, right?...

Har nyss kollat på filmen hitch med Will Smith, "dejtingdoktorn" tycker den är rolig faktiskt :) Var med anci, johan och adrian förut. De frågade ifall jag ville hänga med till ÖB och kolla, se om man kunde hitta ngt bra, billigt och jag köpte en del saker, både sånna saker som jag hade skrivit ner på en lapp och även såna saker som man egentligen inte behöver utan saker som "kan-va-bra-o-ha-ifall-att..." jaa ni vet, saker som lockat ögat men inte plånboken hehe. Är det inte typiskt? att man oftast får med sin hälften av sakerna hem som man lika gärna hade kunnat vart utan?:P Är det typiskt mig eller finns det fler?:P

Nu tror jag att jag ska hoppa i bingen, börjar bli riktigt trött nu, blev som sagt väckt en timme tidigare idag haha :) sov gott


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback