man vänjer sig fortare än man tror

Nu har jag bott här i typ 1.5 vecka fast det känns som mycket längre faktiskt, känns inte längre "konstigt" att bo själv även om saknaden av familjen fortfarande är stor. Att skolan börjar nu är ganska skönt ändå, få lite rutin på vardagen få dagarna att gå. Träffa nya människor och leva livet! Den där tunga stenen jag har haft på mina axlar börjar sakta men säkert försvinna och jag börjar äntligen fokusera på sånt jag själv mår bra av.
Börjar känna mig lite vuxen faktiskt hehe :D imorgon ska jag betala andra hyran woho, sen massa andra räkningar jag har att betala så pengarna lär ta slut. tur dock att jag får bra lön+CSN denna månad :D!

Imorgon ska jag gå en promenad med Emelie innan vi tar tag i det efterlängtade pluggandet :D
Ska försöka vända pluggandet till något roligt och inte försöka se det så jobbigt som det faktiskt är...


skönt med ledighet imorgon :D!!
ligger i soffan och är sådär bakistrött haha fortfarande även om jag sov två timmar förut :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback